Φάκελοι

1Βιογραφικό, χειρόγραφο (2 σσ.).
2Βιογραφικό, δακτυλόγραφο, 04/03/1978.
3-5Βιογραφικό δακτυλόγραφο στα γαλλικά (2 σσ.) (τριπλό).
6Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη.
7Πρόσκληση αναδρομικής έκθεσης, Εθνική Πινακοθήκη και Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου, Αθήνα, 07/03-15/04/1979.
8-9Προσωπικές φωτογραφίες, α/μ, του καλλιτέχνη (2).
10Προσωπική φωτογραφία, έγχρωμη, του καλλιτέχνη και του Σπητέρη στη Βουδαπέστη, μπροστά στο σιντριβάνι της πλατείας της Μόσχας.
11Προσωπική φωτογραφία, έγχρωμη, του καλλιτέχνη και του Τ. Σπητέρη στη Βουδαπέστη.
12Φωτογραφία, έγχρωμη, Βυδαπέστη.
13Φωτογραφία, έγχρωμη, «Μνημείο της Απελευθέρωσης» κατά τη διάρκεια εθνικής γιορτής(;) στο Τυσσαφύρεντ.
14Φωτογραφία έργου, α/μ, «Μνημείο της Δημοκρατίας των Σοβιέτ», 1959, Σέκσαρντ, Ουγγαρία, (στην πίσω όψη: ιδιόγραφη σημείωση του Σπητέρη: «Μνημείο της επανάτασης του 1919, πόλη Σέξαρντ, 1959»).
15Φωτογραφία έργου, α/μ, «Μικρή Φιγούρα», 1965 (στην πίσω όψη: ιδιόγραφη σημείωση του Σπητέρη: «1964»).
16-24Φωτογραφίες έργου, α/μ, «Μνημείο για τα θύματα του Μάουτχαουζεν», 1959-1962, Αυστρία (στην πίσω όψη της α/α 16: ιδιόγραφη σημείωση του Σπητέρη: “Μοnument aux victimes de Auschwitz”, 1965) (9).
25Φωτογραφία έργου, α/μ, «Ερωτική Σειρά», 1973 (στην πίσω όψη: ιδιόγραφη σημείωση του Σπητέρη: «1973»).
26Φωτογραφία έργου, α/μ, «Λένιν», 1970, Έγκερ, Ουγγαρία (στην πίσω όψη: ιδιόγραφη σημείωση του Σπητέρη: «Λένιν, 1974»).
27Φωτογραφία έργου, α/μ, «Μνημείο για τα θύματα του Μάουτχαουζεν», 1959-1962 (στην πίσω όψη: ιδιόχειρη σημείωση του Σπητέρη: «4/11/1974»).
28Φωτογραφία έργου, έγχρωμη, «Μημείο της απελευθέρωσης», 1974-1975, Πετς, Ουγγαρία (στην πίσω όψη: δυσανάγνωστη ιδιόγραφη σημείωση του Σπητέρη:  «Αναμνηστικό μνημείο για τα 30 χρόνια(;), 1975, Pecs»).
29Φωτογραφία έργου, α/μ, «Πορτραίτο της κυρίας Μ. Κ.», 1976 (στην πίσω όψη: ιδιόγραφη σημείωση του Σπητέρη: «Πορτραίτο, 1977»).
30-34Φωτογραφίες έργου, έγχρωμες, «Μνημείο της απελευθέρωσης», 1974-1975, Πετς, Ουγγαρία (στην πίσω όψη: ιδιόγραφη: σημείωση του Σπητέρη: «Βουδαπέστη 1978») (5).
35-36Φωτογραφίες έργου, έγχρωμες, «Σιντριβάνι της πλατείας της Μόσχας», Βουδαπέστη, 1976 (2).
37Φωτογραφία έργου, α/μ, «Ζευγάρι», 1971.
38Φωτογραφία έργου, α/μ, «Ανοιξιάτικος χορός», 1977.
39Φωτογραφία έργου, α/μ, «Ξαπλωμένη γυναίκα», 1969.
40Αναπαραγωγή έργου, α/μ, «Ζευγάρι», 1971 (στην πίσω όψη: ιιόγραφη σημείωση του Σπητέρη, «Ζευγάρι, 1968;»).
41Αναπαραγωγή έργου, α/μ, «Γυναικείο γυμνό», 1970 (στην πίσω όψη: ιδιόγραφη σημείωση του Τ. Σπητέρη: «1970»).
42-43Aναπαραγωγές έργου, α/μ, «Μνημείο της απελευθέρωσης», 1974-1975, Πετς, Ουγγαρία (2).
44«Γιατί να λείπει ο Μέμος Μακρής;», Η ΑΥΓΗ, 20/09/1974.
45-46Ρούλα Μητροπούλου, «Εμείς τον έχουμε διώξει…Ο Μέμος Μακρής, γλύπτης διεθνούς φήμης έχασε την ελληνική ιθαγένεια γιατί έφτιαξε ένα περιστέρι της ειρήνης», Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, τ. 1068, 26/09/1974 (3 σσ.) (διπλό).
47«Ευχαριστήριο γράμμα του γλύπτη Α. Μακρή. Μόνη αγωνία μου να στερεωθεί η δημοκρατία και να επιστρέψουν όλοι», ΡΙΖΣΠΑΣΤΗΣ, 12/12/1974.
48«Μ. Μακρής: μάνα μου είναι η Ελλάδα…», ΤΑ ΝΕΑ, 02/01/1975.
49Β., «Ο Μέμος Μακρής αποφασισμένος να μείνει για πάντα στην Ελλάδα», Η ΑΥΓΗ 27/04/1975.
50Μαρία Παπαδοπούλου, «Αγαμέμνονας Μακρής: να εξημερώσουμε τα τέρατα...», Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, 31(;)/06/1975 (4 σσ.).
51Ανδρέας Φραγκιάς, «Ο έλληνας γλύπτης Μακρής μορφή της ευρωπαϊκής τέχνης: μια ευαισθησία ενσωματωμένη σε κτίρια και μνημεία», Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 08/06/1975.
52Μαρλένα Πολιτοπούλου, «Μιλάει ο ξενιτεμένος μεγάλος γλύπτης Μακρής: η πολιτιστική κίνηση  να γίνει έργο της πολιτείας», ΤΑ ΝΕΑ, 24/02/1979.
53Κώστας Γελαντάλης, ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΑ, τ. 24-25, 02-03/1979 (8 σσ.).
54«Τετάρτη η έκθεση του Μέμου Μακρή», ΤΟ ΒΗΜΑ, 02/03/1979.
55Αριστούλα Ελληνούδη, «Μιλά στο “Ριζοσπάστη” ο φημισμένος γλύπτης Αγαμ. Μακρής: “Κριτής μου ο χρόνος…”», ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 04/03/1979.
56Β. Σπηλιάδη, «Ο διάσημος γλύπτης Μέμος Μακρής μιλάει για το έργο του: “Το γλυπτό δικαιώνεται μόνο σε σχέση με το χώρο”», Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 07/03/1979.
57Έφη νδρεάδη, «Ο γλύπτης Μακρής και άλλες εκθέσεις», ΤΟ ΒΗΜΑ, 16/03/1979.
58Ντόρα Ηλιοπούλου-Ρογκάν, «Μέμος Μακρής: σαράντα χρόνια δημιουργικής δουλειάς στην Ουγγαρία», ΑΝΤΙ, τ. 121, 17/03/1979.
59Μ. Παπαδοπούλου, «Ισχνή η παρουσίαση του Μακρή στην Τ.V. Ισοπεδωτικό ρεπορτάζ για ένα μεγάλο γλύπτη», ΤΑ ΝΕΑ, 17/03/1979.
60Νίκος Αλεξίου, «Ο γλύπτης Μέμος Μακρής», ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 18/03/1979.
61Στέλιος Λυδάκης, «Η γλυπτική του Α. Μακρή στην Εθνική Πινακοθήκη», ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, 18/03/1979.
62Βάσος Γεωργίου, «Η ελληνική επαναστατικότητα στο έργο του Μέμου Μακρή», ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 08/04/1979.
63Τώνης Σπητέρης, «Ο Μέμος Μακρής στην Πινακοθήκη», ΕΠΙΚΑΙΡΑ, τ. 557, 05-12/04/1979.
64Μπάμπης Κομνηνός, «Αγαμέμνων Μακρής: μεριάστε να διαβεί ο γλύπτης!», Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, τ. 18, 03/05/1979 (4 σσ.).
65Στέλιος Λυδάκης, «Η μονιμότητα του προσωρινού. Το «ζευγάρι» του Μ. Μακρή μπροστά στην Πινακοθήκη», ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, 30/09/1979.
66ΤΟ ΒΗΜΑ, 03/02/1981.
67Τάκης Ψαράκης, «Η ουγγρική τηλεόραση τιμά τα 70 χρόνια του Μέμου Μακρή», ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, 20-26/08/1983 (2 τμ.).
68«Το “Αβέρωφ” στο Φάληρο», ΤΑ ΝΕΑ, 26/09/1985.
69Ντόρα Ρογκάν, «Ματιές στις εκθέσεις», Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 1979(;) (2 τμ.).
70Στέλιος Λυδάκης, «Προκλητική η επιλογή πάντα του ίδιου γλύπτη Μέμου Μακρή…».
71«Πολυτεχνείο: Επέτειος και αποκαλυπτήρια».