Φάκελοι

1Βιογραφικό, δακτυλόγραφο (20 σσ.).
2Βιογραφικό, δακτυλόγραφο (2 σσ.).
3Βιογραφικό, δακτυλόγραφο (3 σσ.).
4Βιογραφικό, δακτυλόγραφο (4 σσ.).
5Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη, Αθήνα, 03/02/1966.
6Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη, Αθήνα, 17/11/1966.
7Επιστολή, δακτυλγραφη, του Σπητέρη προς τον καλλιτέχνη, Παρίσι, 28/11/1966.
8Επιστολή, δακτυλόγραφη, του Σπητέρη προς τον καλλιτέχνη, Παρίσι, 15/02/1967 (στην πίσω πλευρά: ιδιόγραφο κείμενο του Σπητέρη).
9Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη, Αθήνα, 22/02/1967(;), (2 σσ.).
10Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη με δακτυλόγραφο κείμενο, Αθήνα, 03/06/1967.
11Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη, Αθήνα, 08/01/1973.
12Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη, Αθήνα, 29/01/1974 (2 σσ.).
13Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη, Αθήνα, 17/04/1974.
14Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη, Αθήνα, 01/08/1977 (4 σσ.)
15Κείμενο, δακτυλόγραφο, του καλλιτέχνη, «Περίοδος πρίν από το τέλος της Σχ. Κ. Τεχνών», 01/1974 (4 σσ.).
16Κείμενο, ιδιόγραφο, του καλλιτέχνη, “XXV Rencontres Internationales de Genève 1-6 Sept. 1975. “Solitude et Communication”. Table ronde de la dernière séance”, Γενεύη, 06/09/1975 (2 σσ.).
17Κείμενο, δακτυλόγραφο, του Σπητέρη για τον καλλιτέχνη, στα γαλλικά, Παρίσι, 18/04/1964 (4 σσ.).
18Κείμενο δακτυλόγραφο, «Ηρώον Ζαλόγγου, Αον βραβείον πανελληνίου διαγωνισμού 1953», Αθήνα, 1960 (3 σσ.).
19Κείμενο δακτυλόγραφο, σχετικά με το γλυπτό στην Πύλη ου Σιντριβανίου της Θεσσαλονίκης (2 σσ.)
20Κείμενο, δακτυλόγραφο, με κριτικά σημειώματα και βιογραφικό (10 σσ.).
21-22Κείμενο, δακτυλόγραφο στα αγγλικά, Denys Chevalier, “Texte du critique d’art president du Salon de la jeune sculpture”, 1969 (6 σσ.) [το α/α 22: κείμενο, δακτυλόγραφο, στα γαλλικά, Denys Chevalier, “Texte du critique d’art president du Salon de la jeune sculpture”, Χριστ. 1968 (7 σσ.)].
23-24Τιμοκατάλογος ατομικής έκθεσης, Αίθουσα Εκθέσεων Ζαχαρίου, Αθήνα, 05-25/10/1948 (διπλός).
25Δελτίο καταγραφής των έργων του καλλιτέχνη με τα οποία συμμετείχε στην Biennale, 1964 (φωτοαντίγραφο του εντύπου).
26Φωτοτυπημέη αναπαραγωγή χαρακτικού με το Ελληνικό Ινστιτούτο της Βενετίας.
27Φωτοτυπημένη αναπαραγωγή με κείμενα για το Ελληνικό Ινστιτούτο της Βενετίας.
28Φωτοτυπημένη αναπαραγωγή με κάτοψη του Ελληνικού Ινστιτούτου της Βενετίας.
29Κείμενο, δακτυλόγραφο, του καλλιτέχνη, «Σύντομο σημείωμα με θέμα την καθιέρωση εκθέσεων στους ελεύθερους χώρους του Ινστιτούτου Βυζαντινών Σπουδών της Βενετίας», 09/1975.
30Επιστολή, δακτυλόγραφη, του Carlo Ripa di Meana, προς τον Ιωάννη Κολιακόπουλο, Βενετία, 03/06/1975 (Τα α/α 26-30 αφορούν έκθεση έργων του καλλιτέχνη στο Ελληνικό Ινστιτούτο Βενετίας).
31Κατάλογος ατομικής έκθεσης (μαζί με δακτυλόγραφο κατάλογο άρθρων για την  XXXII Biennale di Venezia, 1964).
32-33Έντυπο με δημοσίευση απόψεων σχετικά με το γλυπτό στην Πύλη του Σιντριβανίου, Θεσσαλονίκη, 1966 (17 σσ.) (διπλό).
34Πρόσκληση ατομικής έκθεσης, Αίθουσα Κέννεντυ Ελληνοαμερικανικής Ενώσεως, Αθήνα, 12/05-04/06/1971.
35-37Έντυπο ατομικής έκθεσης, Αίθουσα Κέννεντυ Ελληνοαμερικανικής Ενώσεως, Αθήνα, 12/05-04/06/1971 (τριπλό) (στα α/α 36-37 έχει επικολληθεί απόσπασμα με αναθεωρημένη αγγλική μετάφραση).
38Πρόσκληση ατομικής έκθεσης, Γκαλερί Ζουμπουλάκη, Αθήνα, 29/01/1979.
39Κατάλογος έργων ατομικής έκθεσης(;).
40Φωτογραφία έργου, α/μ, αυτοπροσωπογραφία, 1976.
41Φωτογραφία έργου του Ηλιάδη, α/μ, προσωπογραφία του καλλιτέχνη, 1923.
42Φωτογραφία έργου, α/μ, «Πορτρέτο Ζωγράφου Μίμη Βιτσώρη», 1936–1937.
43Φωτογραφία έργου, α/μ, «Πορτρέτο Αριάδνης Ξενάκη», 1938–1939.
44Φωτογραφία έργου, α/μ, «Πορτρέτο», 1943.
45Φωτογραφία έργου, α/μ, «Πορτρέτο Ειρήνης Πολίτη», 1947.
46Φωτογραφία έργου, α/μ, “Cheminois”(;), 1953.
47Φωτογραφία έργου, α/μ, “Neuptun”, 1956.
48Φωτογραφία έργου, α/μ, «Μνημείο Πεσόντων Νίκαιας», 1957.
49Φωτογραφία έργου, α/μ, “Motif de Nuit”, 1957.
50-55Φωτογραφίες έργου, α/μ, «Ηρώο του Ζαλόγγου», 1953 (6).
56-57Φωτογραφίες τοπίου, α/μ, πιθανώς ο χώρος για την τοποθέτηση του γλυπτού του Ζαλόγγου (2) (α/α 56: στην πίσω όψη: «Ιόνιο πέλαγος»).
58Φωτογραφία έργου, α/μ, 1954.
59-60Φωτογραφία έργου, α/μ, «Το πουλί», 1963 (διπλή).
61Φωτογραφία έργου, α/μ.
62Φωτογραφία έργου, α/μ, 1960.
63Φωτογραφία έργου, α/μ, 1960.
64-65Φωτογραφίες έργου, α/μ, 1960 (2) (α/α 65: στην πίσω όψη πρωτότυπο σκίτσο του γλυπτού με μολύβι).
66Φωτογραφία έργου, α/μ, 1960.
67Φωτογραφία έργου, α/μ, «Χιροσίμα», 1961.
68Φωτογραφία έργου, α/μ, 1961.
69Φωτογραφία έργου, α/μ, «Νησί», 1962.
70Φωτογραφία έργου, α/μ, “Isola”, 1962.
71Φωτογραφία έργου, α/μ, “Composizione”, 1963.
72-73Φωτογραφίες έργου, α/μ, “Rilievo”, 1962 (2).
74Φωτογραφία έργου, α/μ, “Oliva”, 1963.
75-76Φωτογραφίες έργου, α/μ, 1963 (2).
77Φωτογραφία έργου, α/μ, “Figura”, 1963.
78-80Φωτογραφίες έργου, α/μ, 1963 (3).
81Φωτογραφία έργου, α/μ, “Kalavrita”, 1963.
82-87Φωτογραφίες έργου, α/μ, “Micene”, 1963 (6).
88Φωτογραφία έργου, α/μ, “Figura Blanca”, 1964.
89Φωτογραφία έργων, α/μ (στην πίσω όψη: «Γενική άποψη περιπτέρου» της 32ης Biennale(;), βλ. α/α 90).
90Φωτογραφία έργου, α/μ, ο καλλιτέχνης στο ελληνικό περίπτερο της 32ης Biennale της Βενετίας.
91Φωτογραφία έργου, α/μ, “Delfi”, 1964.
92Φωτογραφία έργου, α/μ, 1965.
93Φωτογραφία έργου, α/μ, 1966.
94Φωτογραφία έργου, α/μ.
95-99Φωτογραφίες έργου, α/μ, “Composition dans l’ espace”, 1965 (5).
100Φωτογραφία έργου, α/μ, 1966.
101-104Φωτογραφίες έργου, α/μ, «Κυκλώπειο», 1967 (4).
105-109Φωτογραφίες έργου, α/μ, 1973 (5).
110Φωτογραφία έργου, α/μ, 1975.
111Φωτογραφία έργου, α/μ, «Το Παράσημο», 1976.
112Φωτογραφία έργου, α/μ, “Jeune Sculpture”, 1976.
113Φωτογραφία έργου, α/μ, «Φακός», 1976.
114Φωτογραφία έργου, α/μ, «Οικογένεια των Φακών», Campo Pisani Βενετίας, 1976.
115Φωτογραφία έργου, α/μ, «Οικογένεια των Φακών», Campo Pisani Βενετίας, 1976.
116Φωτογραφία έργου, α/μ, «Η Πόρτα», 1975.
117Φωτογραφία έργου, σέπια, Campo Pisani Βενετίας, 15/07-15/09/1976.
118-119Φωτογραφίες έργου, α/μ, Campo Pisani Βενετίας, 15/07-15/09/1976 (2).
120Φωτογραφία έργου, α/μ, «Το Ποτήρι», 1977.
121-122Φωτογραφίες έργου, α/μ, «Ομάδα Φακών» (2).
123Φωτογραφία έργου, α/μ, «Τρεις Κύκλοι».
124Φωτογραφία έργου, α/μ, «Δίσκος 1».
125Φωτογραφία έργου, α/μ, «Αντικείμενο 1».
126Φωτογραφία έργου, α/μ, «Το Κόκκινο Τηλέφωνο».
127Φωτογραφία έργου, α/μ, επικολλημένη σε χαρτόνι (με χειρόγραφες ευχές).
128Αναπαραγωγή έργου, α/μ.
129Άγγελος Προκοπίου, «Γ. Ζογγολόπουλος – Κ. Πλακωτάρης», Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 28/10/1948.
130Δημ. Λιμπερ., «Η Βραβευθείσα Μακέττα δια την Επιφάνειαν της Ομονοίας», ΕΘΝΟΣ, 15/10/1958.
131«Ποιό από τα πέντε αυτά θα κοσμήση την Ομόνοιαν», 1958(;).
132ΤΑ ΝΕΑ, 13/06/1961.
133Μ. Α., «Εγκαινιάσθηκε η Έκθεσις Ζογγολοπούλου», ΕΘΝΟΣ, 08/03/1962.
134Άγγελος Γ. Προκοπίου, «Τρία διεθνή γεγονότα τέχνης. Η Μπιεννάλε. (Η ελληνική συμμετοχή: Κουλεντιανός-Ζογγολόπουλος)», Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ(;), 1964(;).
135Απόκομμα εντύπου, “La Sculpture à la Biennale de Venise”, 1964(;).
136Δημήτριος Αγραφιώτης, «“Παντού η καρακάξα” ή “Ό,τι δεν φαίνεται έχει μεγάλη αξία”», Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, 12/11/1966(;) (2 σσ.).
137Έφη Ανδρεάδη, «Ισπανική ζωγραφική και οι εκθέσεις Ζογγολόπουλου και Σολούνια», ΤΟ ΒΗΜΑ, 02/06/1971.
138Απόκομμα εντύπου, Γ. Ζογγολόπουλος, «Όχι Οπτική Στρέβλωση», 1973(;)
139Κ. Σ. Κεχαγιόγλου, «Έκθεση Ζογγολόπουλου στο περιθώριο της Μπιενάλε», ΤΑ ΝΕΑ, 21/08/1976.
140Μ. Πολ., «Έκθεση γλυπτικής Γ. Ζογγολόπουλου. Έργα από χάλυβα και πλέξιγκλας», ΤΑ ΝΕΑ, 01/02/1979.
141Ντόρα Ηλιοπούλου–Ρογκάν, «Εκθέσεις», ΑΝΤΙ, τ. 119, 17/02/1979.
142Στέλιος Λυδάκης, «Το Παιχνίδι της μετακίνησης», ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, 18/02/1979.
143Ντόρα Ηλιοπούλου–Ρογκάν, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 14/03/1979.
144Χαρά Κιοσσέ, «Ο Γοργοπόταμος αποκτά το μνημείο του», ΤΑ ΝΕΑ, 02/02/1985.
145«Μνημείο αντίστασης χωρίς μελοδραματισμό», ΤΑ ΝΕΑ, 08/02/1985.
146Απόκομμα εντύπου.