Φάκελοι

1Βιογραφικό, χειρόγραφο (2 σσ.).
2Βιογραφικό, χειρόγραφο (2 σσ.).
3Βιογραφικό, δακτυλόγραφο.
4Βιογραφικό, δακτυλόγραφο, στα γαλλικά.
5Σημείωμα, χειρόγραφο, στα γαλλικά.
6Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς τον Σπητέρη, Παρίσι, 20/06/1956 (3 σσ.).
7Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς Σταύρο, Παρίσι, 16/03/1965 (4 σσ.).
8Επιστολή, ιδιόγραφη, του καλλιτέχνη προς το ζεύγος Σπητέρη, Βενετία, 06/01/1983 (3 σσ.).
9Συστατική επιστολή, δακτυλόγραφη, της Έφης Φερεντίνου, 11/07/1973.
10Συστατική επιστολή, δακτυλόγραφη, του Μανόλη Ανδρόνικου, Θεσσαλονίκη, 26/02/1974.
11Συστατική επιστολή, χειρόγραφη, του Pierre Restany, 22/04/1976, Παρίσι.
12Συστατική επιστολή, δακτυλόγραφη, της Έφης Φερεντίνου προς D.A.A.D., Αθήνα, (2 σσ.)
13Κείμενο, ιδιόγραφο, του καλλιτέχνη, Αθήνα, 04/09/1965 (5 σσ.).
14Κείμενο, χειρόγραφο, 23/01/1969 (4 σσ.).
15Κείμενο, δακτυλόγραφο, Charles Spencer, “The world of George Touyas”, London, 1974 (2 σσ.).
16Κείμενο, δακτυλόγραφο, Charles Spencer, G. Touyas: (introduction pour un catalogue)”, Londres.
17Δελτίο καταγραφής των έργων του καλλιτέχνη με τα οποία ο ίδιος συμμετείχε στην Μπιενάλε του Σάο Πάολο, 07/03/1965.
18-19Έντυπο ατομικής έκθεσης, Γκαλερί Άστορ, Αθήνα, 01/1970 (διπλό).
20Τιμοκατάλογος ατομικής έκθεσης, Γκαλερί Άστορ, Αθήνα, 01/1970.
21Τμήμα από έντυπο έκθεσης, Γκαλερί Δεσμός, Αθήνα, 12-29/01/1972.
22-24Έντυπο ατομικής έκθεσης, Γκαλερί Δεσμός, Αθήνα, 02-24/03/1973 (τριπλό).
25Έντυπο δράσης(;), «Αντίμυθος», Γκαλερί Δεσμός, Αθήνα, 21/10-16/11/1974 (φάκελος με κείμενα α/α 26-28).
26Κείμενο, δακτυλόγραφο, «Έτσι βγήκε ο Αντίμυθος», 1974 (4 σσ.).
27Κείμενο, δακτυλόγραφο, «Γιατί ο Αντίμυθος. Ανάλυση μίας παρουσίασης» (2 σσ.).
28Κείμενο δακτυλόγραφο, «Μερικά κείμενα από τις διαφάνειες».
29Έντυπο έκθεσης, Galerie l’ Ecuyer, Βρυξέλλες, 17/05–05/06.
30Φωτογραφία έργου, α/μ, αυτοπροσωπογραφία, 1965.
31Φωτογραφία του καλλιτέχνη, α/μ, με έργο(;) του, «Αντίμυθος», 1974.
32-33Φωτογραφίες του καλλιτέχνη, α/μ (2).
34Φωτογραφία έργου, α/μ, 1955.
35Φωτογραφία έργου, α/μ, 1962.
36Φωτογραφία έργου, α/μ, 1963.
37Φωτογραφία έργου, α/μ, 1963.
38Φωτογραφία έργου, α/μ, 1963.
39Φωτογραφία έργου, α/μ, 1963.
40Φωτογραφία έργου, α/μ, “Essai pour une figuration”, 1963.
41Φωτογραφία έργου, α/μ, “L’ epouvatait”, 1964.
42Φωτογραφία έργου, α/μ, 1964.
43Φωτογραφία έργου, α/μ, 1964.
44Φωτογραφία έργου, α/μ, 1964.
45Φωτογραφία έργου, α/μ, 1965.
46Φωτογραφία έργου, α/μ, “Estivités”, 1969.
47-55Φωτογραφίες έργων, α/μ, «Αντίμυθος», 1974 (9).
56Φωτογραφία έργου, α/μ, 1976.
57Φωτογραφία έργου, α/μ, 1976.
58Φωτογραφία έργου, α/μ, “La menace”.
59Φωτογραφία έργου, α/μ, «Ο κύριος UBU».
60Φωτογραφία έργου, α/μ, «Ο χρόνος».
61Φωτογραφία έργου, α/μ, «Το μάτι».
62Φωτογραφία έργου, α/μ, «Ξανά στην επιφάνεια».
63Φωτογραφία έργου, α/μ, «Αίθουσα υποδοχής».
64Φωτογραφία έργου, α/μ, “Absence”.
65Φωτογραφία έργων, α/μ, 1965.
66Φωτογραφία έργου, α/μ, 1964.
67Φωτογραφία έργου, α/μ, 1964.
68Φωτογραφία έργου, α/μ, 1965(;)
69-70Φωτογραφίες έργων, α/μ (2).
71Αναπαραγωγή έργου, α/μ, σε έντυπο έκθεσης(;), «Κλειστό σύστημα».
72“Les expositions d’art”, LE SOIR, 23/05/1956.
73Άργος, «Ατομικές εκθέσεις», ΤΟ ΒΗΜΑ, 29/01/1970.
74«Γιώργος Τούγιας: Μια ζωγραφική πρόσωπο με πρόσωπο», ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 02/1970.
75E. Polimeropulu, “Georges Touyas”, LA SONDA, τ. 3, Ρώμη, 03/1970.
76Αποδελτιώσεις άρθρων, δακτυλόγραφες, ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΙΣ ΤΕΧΝΗΣ & ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΪΚΗ, 01-03/1970.
77I. Manoledaki – Lazaridis, “Georgio Touyas Grecia 70”, AL. 2, Ρώμη, 1970(;).
78-79«Γιώργος Τούγιας. Ένας αξιόλογος καλλιτέχνης», ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, 09/10/1971 (διπλό).
80-81Μετάφραση, δακτυλόγραφη, στα αγγλικά του α/α 78-79, “Georges Touyas”, ACROPOLIS, 09/10/1971 (διπλή).
82B. Δημητρέα, «Νέα υλικά στην Τέχνη», Η ΒΡΑΔΥΝΗ, 01/11/1971.
83“Georges Touyas – expose ses nouvelles réalisations «L’expression de l’home de notre heure»”, JOURNAL HERAUT QUOTIDIEN, 04/12/1971.
84«Γιώργος Τούγιας. Η έκφραση του σύγχρονου ανθρώπου», ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ ΚΗΡΥΞ, 04/12/1971.
85Κείμενο, δακτυλόγραφο, της Ι. Μανωλεδάκη-Λαζαρίδη, «Γιώργος Τούγιας», ΘΕΜΑΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ, τ. 2, 1971 (βλ. α/α 86) & ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΙΣ ΤΕΧΝΗΣ AL 2, Ρώμη, 06-08/1970 ( βλ. α/α 77) (2 σσ.).
86Ιωάννα Μανωλεδάκη - Λαζαρίδη, «Γιώργος Τούγιας», ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, 1971.
87Αποδελτιώσεις άρθρων, δακτυλόγραφες, από τον ελληνικό και ξένο τύπο, 02/1972.
88«Γιώργος Τούγιας. Η έκφραση του σύγχρονου ανθρώπου», ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ ΚΗΡΥΞ(;), 04/12/1971 (βλ. α/α 84).
89Αποδελτίωση, άρθρου, δακτυλόγραφη, ART EXPORTERS, τ. I, 1972.
90Αποδελτιώσεις άρθρων, δακτυλόγραφες, από τον ελληνικό τύπο, 1973 (6 σσ.).
91«Ο “Αντίμυθος” των Τούγια – Κουνάδη», ΕΠΙΚΑΙΡΑ, 31/10/1974.
92Μετάφραση άρθρου, δακτυλόγραφη, στα αγγλικά, Stelios Lydakis, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, 12/11/1974 (2 σσ.).
93Μ. Κοτζαμάνη, «Γ. Τούγια “Αντίμυθος”. Ένα συμβολικό ενιαίο έργο γλυπτικής», ΤΑ ΝΕΑ, 11/12/1974.
94Γ. Τούγιας, «Μια απάντηση - σχόλιο», ΑΝΤΙ, τ. 32, 15/11/1975 (2 τμ.).
95Σ. Σβορώνος, «Τούγιας. “Αντίμυθος V” Καταλύτης-θεμέλιο για τη σύγχρονη ελληνική καλλιτεχνική πορεία», ΑΝΤΙ, τ. 8, 14/12/1975.
96Αποδελτίωση του άρθρου α/α 95, δακτυλόγραφη, Σ. Σβορώνος, «Τούγιας. “Αντίμυθος V” Καταλύτης-θεμέλιο για τη σύγχρονη ελληνική καλλιτεχνική πορεία», ΑΝΤΙ, τ. 8, 14/12/1975 (3 σσ.).
97A. Xidis, “Greek painting and sculpture 1974–75”, SUBJECTS OF PLACE AND ART – DESIGN IN GREECE, 1976.
98«Πείραμα στη Γιουγκοσλαβία», ΕΠΙΚΑΙΡΑ, τ. 529, 21-27/09/1978.
99Σ. Λυδάκης, «Ο Γιώργος Τούγιας στην γκαλερί “Άστορ”».
100Απόκομμα εφημερίδας, Ε. Βακαλό.
101L.- L. Sosset, “R. D’Haese à la galerie «Taptoe». Artistes grecs de Paris à «L’Écuyer»”, JOURNAL DES BEAUX ARTS.
102Σ. Λυδάκης, «Στρατευμένη τέχνη και απομυθοποίησις. Ο “Αντίμυθος” του Γ. Τούγια στον “Δεσμό”».
103Τμήμα εντύπου, T. Spiteris.
104Απόσπασμα έντυπου κειμένου, «Γ. Τούγιας».
105Αποδελτιώσεις άρθρων, δακτυλόγραφες, από τον ελληνικό και ξένο τύπο, 1952-1964 (2 σσ.).
106Αποδελτιώσεις άρθρων, χειρόγραφες, από τον ελληνικό και ξένο τύπο, 1956-1963 (5 σσ.).
107Αποδελτιώσεις άρθρων, δακτυλόγραφες, από τον ελληνικό και ξένο ύπο, 1963-1973 (6 σσ.).
108Αποδελτιώσεις άρθρων, δακτυλόγραφες, από τον ελληνικό τύπο, 1974.